HAZI(a) proiektua: "Umea bere garapenaren protagonista"
Duela urte batzuk Haur Hezkuntzan eraldaketa prozesu batean sartu ginen Lautada ikastolan eta gaur egun erabat bukatuta dugu Ikastolen Elkarteko hIZAN proiektuaren ezarpena.
Genituen instalazioekin zaila zen proiektua modurik egokienean eramatea eta ezinbestekoa zen berritzea. Hori dela eta 2024ko udan obrak egin genituen espazioa gure metodologiara egokitzeko.
Proyecto HAZI(a): "El niño/niña protagonista de su desarrollo"
Hace unos años iniciamos en Lautada ikastola, en la etapa de Educación Infantil, un proceso de transformación que culmino con la implantación del proyecto hIZAN de Ikastolen Elkartea.
Con las instalaciones que teníamos era dificil llevar a cabo el proyecto de manera adecuada y consideramos imprescindible una renovación que hemos llevado a cabo este verano de 2024, para adaptar el espacio a nuestra metodología.
Zertarako HAZI(a) proiektua?
Soilik ondo eta seguru sentitzen den umea garatu daiteke modu osasuntsuan eta mundura ireki, zailtasunik gabe. (Montse Fábres)
El niño/niña que se siente bien y seguro puede desarrollarse de una manera sana y abrirse al mundo sin dificultades. (Montse Fábres)
UMEAREN ONGIZATEA/ BIENESTAR DEL NIÑO/A
Lautada ikastolan haur bakoitzaren ONGIZATEari garrantzi berezia ematen diogu garapen emozionala landuz eta komunikazioan oinarritutako harremanak sustatuz.
En Lautada ikastola damos especial importancia al BIENESTAR de cada niño/a trabajando el desarrollo emocional y fomentando las relaciones basadas en la comunicación
IKASTOLA ETA FAMILIA / IKASTOLA Y FAMILIA
Ikastolaren eta familien helburua bera da: haurraren zoriontasuna eta garapen integrala gauzatzea. Haurraren ongizaterako irakasleen eta gurasoen arteko harreman estua oinarri duen hezkuntza familia gara ikastola
El objetivo de la ikastola y de las familias es hacer realidad la felicidad y el desarrollo integral del niño/niña. La ikastola somos una familia educativa basada en la estrecha relación entre el profesorado y los padres y madres para asegurar el bienestar del niño/niña.
HAUR AKTIBOAK ETA AUTONOMOAK/ NIÑOS Y NIÑAS ACTIVOS Y AUTONOMOS
Haurra da bere ikaskuntza prozesuaren protagonista. Bere interesetik abiatuta ikastola bidelagun izango da.
El niño/niña es el protagonista de su proceso de aprendizaje. A partir de su interés, la ikastola será la compañera de viaje en ese proceso.
NORBANAKOARI ERRESPETUA/ RESPETO INDIVIDUAL
Haur bakoitzaren erritmoa errespetatuz eta familia bakoitzaren beharretara egokituz
Respetando el ritmo de cada niño y niña y adaptándolo a las necesidades de cada familia.
INTERAKZIOA ETA ESPAZIOA / INTERACCIÓN Y ESPACIO
Haurraren garapenari egokitutako espazio irekiak bere ikasketa prozesua ahalbideratukpo duten gune ezberdinekin adinen arteko haurren nahasketa bideratuz.
Espacios abiertos adaptados al desarrollo del niño/a que posibiliten su proceso de aprendizaje mediante la mezcla de niños y niñas entre edades.
JOLASA, ESPERIMENTAZIOA ETA ESPLORAZIOA / JUEGO, EXPERIMENTACIÓN Y EXPLORACIÓN
Jolastuz, esploratuz eta esperimentatuz gauzatuko du haurrak bere garapen kognitiboa. Horretarako, ikastolan espazio egokituak eta material anitzak eskaintzen dizkiogu haurrari.
El niño/niña lleva a cabo su desarrollo cognitivo jugando, explorando y experimentando. Para ello en la ikastola ofrecemos espacios adaptados y materiales variados.
HELDUA BIDELAGUN / HELDUA BIDELAGUN
Ongizatea bermatzeaz gain, bere ibilbidean lagun.
Además de garantizar su bienestar, les acompañamos en el camino.